

Nåt som heter Windscribe har fått många röster på AlternativeTo men har aldrig hört talas om det. Nån som har provat? Även Psiphon verkar populärt https://alternativeto.net/software/mullvad/?license=opensource
Finns även på Mastodon: https://mastodon.nu/@omi


Nåt som heter Windscribe har fått många röster på AlternativeTo men har aldrig hört talas om det. Nån som har provat? Även Psiphon verkar populärt https://alternativeto.net/software/mullvad/?license=opensource


What the fuck. Bojkott!


I thought so too, before I had been there. But now, after also having lived there for 1,5 years, I think Canada is more US light than European.


Of course the water is free. And in many places you can get a free refill of coffee (Sweden).

Men det här är inte hela artikeln va? Hon sa också något om att hennes tips lett till att en kille åkte fast och att hon inte ångrar det, och sen var det lite om hur hon kände sig förföljd av Säpo och ringde ”Åke” och talade in hetsiga meddelanden om att han måste göra nåt.

Artikeln var först låst för mig, sen kunde jag läsa den, och nu är den låst igen. Skumt. Jag skulle skärmdumpat hela när jag hade chansen, sorry!

Artikeln är öppen nu. Tycker helt ärligt inte att det framkommer så mycket nytt där?
Hoppas jag får se många av er i Bagarmossen imorgon!


Ojojoj, jag tror det är väldigt mycket jobb. Men det vore nice såklart!


Mycket fint tips 👌🏽


Hur som, tack för tips, det här var riktigt bra! :D


Nice! Men skumt att de inte finns på Bandcamp. Vill man köpa albumet digitalt verkar det vara iTunes, Amazon eller Qobuz som gäller.
Verkar ha blivit rejält mycket snabbare! Hurra 🎉
Peppigt och inspirerande! Tack för att du delar med dig

Jag med. Det här var extra dumt och pinsamt. ”Konflikten” är så jävla märklig. Alla som har ögon att se med vet att det är biltrafiken som prioriteras, men nu ska det piskas upp nån stämning om att det är de bortskämda cyklisternas fel att gångbanor inte snöröjs. Men de kunde liksom inte ens hitta nån ren cykelbana för att illustrera sin poäng.


Han tyckte att det var lite mycket guider och efterfrågade recensioner, hemsidetips och serier om jag minns rätt.
Om det är genre-sorterat så tror jag det kan bli väldigt bra!
Här är förresten min sambos tips för att upptäcka ny musik :) https://brosgetstoked.neocities.org/guides/media_guide


Konstigt… han kanske är en sån som automatiskt raderar sina inlägg efter några månader? Synd :(
It’s not that small https://en.wikipedia.org/wiki/Örebro