Ett lätt sätt att driva en slags mejlserver. Kanske vore nåt för Konstellationen?

  • samuel
    link
    fedilink
    Svenska
    arrow-up
    2
    ·
    1 year ago

    Bra idé! Ja, det är typ en DeltaChat-server. (Den är inte meningen att den ska maila vanliga mail utan bara mail som är DeltaChat-meddelanden.)

    Jag tycker det är en kul grej att kolla på!