Ett lätt sätt att driva en slags mejlserver. Kanske vore nåt för Konstellationen?
You must log in or # to comment.
Bra idé! Ja, det är typ en DeltaChat-server. (Den är inte meningen att den ska maila vanliga mail utan bara mail som är DeltaChat-meddelanden.)
Jag tycker det är en kul grej att kolla på!
Har förstått att det är så, men det går att kommunicera med vanliga mejladresser om jag förstått det rätt.
deleted by creator




